boek: peppe's bella vita

Restauranttips, recepten en weetjes, enkel een boek-item ontbrak nog op mijn blog. En hiep hoi, ik nam met plezier de uitnodiging aan om af te zakken naar restaurant La Botte (Genk) en het nieuwe boek 'bella vita' van Njam-chef Peppe Giacomazza in te kijken. Want uiteraard zou dit gepaard gaan met veel mooi volk, heerlijke hapjes en fantastische wijnen (gekozen door broer Gaspare)!
En er zakt wel eens meer aangenaam volk af naar Genk, want op zaterdag 18 augustus heeft de tourbus van een zekere meneer Grohl even buiten gewacht tot de pakketjes met verse pasta netjes aan de deur van de bus werden afgeleverd. Dave's choice: ravioli gevuld met brasato-vlees, overgoten met salie & boter, afgewerkt met verse truffel (zie foto hieronder).


Maar terug naar de orde van de dag... Bella vita. Het 2de boek van Peppe bevat recepten naar mijn hart. Risotto's, pasta's en pizza's, voorzien van pure, smaakvolle ingrediënten en ideaal om thuis klaar te maken. Alles voorzien van schitterende foto's van fotografe Roos Mestdagh. Een aanrader dus!
En laat dat derde boek ook maar snel verschijnen want voor een avond met lekkere hapjes en fantastische wijnen stel ik me graag altijd kandidaat!
Ciaoooo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten